• 31-01-2010, 23:32:32
    #10
    bazı bölümler r10 çakması gibi görünüyor bide şu vb default temasını değiştirin artık tüm sitelerde aynı temayı görmekten bıktık :d
  • 01-02-2010, 02:41:58
    #11
    TrmeNMrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı bölümler r10 çakması gibi görünüyor bide şu vb default temasını değiştirin artık tüm sitelerde aynı temayı görmekten bıktık :d
    Default temanın göze bir zararı yok, harici olarak temadan kaynaklı sorunlarda yok. Önemli olan forumun içeriği ve içerdiği konulardır diye düşünüyorum. Yorumun için teşekkürler

    DomainMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.isim orjinal ancak daha iyi bir logo yapılabilir
    Logoyu ilerleyen zamanlarda R10'dan birisine yaptıracağız inşallah ve ya maskot yaptıracağız. Logoyu yapanda benim Teşekkürler yorum için.

    TheSecret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer Webmaster forumlarından bir farkınız olmalı ki tercih edilin. Bu alanda, son zamanlarda çok sayıda forum açıldı.

    Başarılar dilerim.
    Farkı yaratmak için biraz zamana ihtiyacımız olduğu düşüncesindeyim tabi ki farklılıklar olacaktır. Lakin buna da zaman gerekli.

    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılar dilerim...
    Teşekkür ederim.

    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence domainde logoda guzel yalnız forum işi harbiden sıkıntılı ne diyelim hayırlı olsun
    Foruma güzel eklentiler yapılıp daha kullanılır hale getirilecek inşallah. Fakat buna zaman gerekli.

    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşiniz zor ama, umarım başarırsınız.
    Hayatta herşey zordur, ama kolay olan birşey vardır ki bu da "zoru başarmaktır." Herkesin yaptığını yapmak kolaydır çünkü.

    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşiniz çok zor açıkçası.

    Konusunda iyi yerlere gelmiş siteleri tahtından etmek hem büyük para hem de büyük emek istiyor.

    Hayırlı olması dileğiyle.
    İnşallah hayırlı olur ve yine belirtmek isterim ki emeksiz hiçbirşey olmuyor bunu da zamanla çözeceğiz. Yinelenen siteleri takip edip en güncel ve güzel şekilde yenileceğiz.

    Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logo idare eder.Sitedeki içerikleri daha fazla geliştirirseniz daha iyi yerlere gelirsiniz.
    Evet, içerikler önemli. Bu içerikleri güncel tutup geliştirdiğimizde inşallah bizlerde güzel yerlere geleceğiz.

    Tüm yorumlar için teşekkür ediyorum, yorumlarınızı bekliyorum
  • 01-02-2010, 02:47:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    r10'un klonu gibi görünüyor.
  • 01-02-2010, 02:50:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'un klonu gibi görünüyor.
    Sadece r10 ile kıyaslamayın, R10'a benzeyen yada R10'un benzediği bir çok webmaster forumları var buda onlardan biri sadece yorumun için teşekkür ederim. Hayırlı olur inşallah.
  • 01-02-2010, 04:47:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece r10 ile kıyaslamayın, R10'a benzeyen yada R10'un benzediği bir çok webmaster forumları var buda onlardan biri sadece yorumun için teşekkür ederim. Hayırlı olur inşallah.
    Kategoriler aynısı ama. Biraz düşünseler kendilerine özgü kategorileri açabilirler.
  • 01-02-2010, 11:47:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategoriler aynısı ama. Biraz düşünseler kendilerine özgü kategorileri açabilirler.
    Evet katılıyorum, bi müddet zaman gerekli zamanla bunların hepsi olucaktır. Teşekkür ederim.

    Saygılar.
  • 01-02-2010, 11:53:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    İlk önce başarılar...
    1)Logo Güzel...
    2)R1o'daki kategorilerin hemen hemen aynısı bu konuda uyarmam lazım... İyi yerlere gelmek istiyorsanız [Ç]alıntılardan uzak durun!
  • 01-02-2010, 15:19:55
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bilisimkaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce başarılar...
    1)Logo Güzel...
    2)R1o'daki kategorilerin hemen hemen aynısı bu konuda uyarmam lazım... İyi yerlere gelmek istiyorsanız [Ç]alıntılardan uzak durun!
    Çalıntı, çalmak, hırsızlık yani.

    Webmaster forumlarının genel konuları nelerdir bilmiyormusunuz? Hangi konularımı açmamızı bekliyordunuz, ATV de Selana dizisininde neler oluyor Kim kime ne dedi kim kiminle evlendi kimin cocugu oldu bunlarımı açalım efendim?

    Şaşırmayın lütfen, adı üstünde "webmaster" forumudur. Hangi konu ve katagorilerin açılıcağı bellidir.

    Yorumunuz için teşekkürler.
  • 01-02-2010, 15:28:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    çok zor