"wbmstr" Webmaster forum..
24
●1.086
- 01-02-2010, 02:41:58Default temanın göze bir zararı yok, harici olarak temadan kaynaklı sorunlarda yok. Önemli olan forumun içeriği ve içerdiği konulardır diye düşünüyorum. Yorumun için teşekkürlerTrmeNMrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logoyu ilerleyen zamanlarda R10'dan birisine yaptıracağız inşallah ve ya maskot yaptıracağız. Logoyu yapanda benimDomainMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler yorum için.
Farkı yaratmak için biraz zamana ihtiyacımız olduğu düşüncesindeyim tabi ki farklılıklar olacaktır. Lakin buna da zaman gerekli.TheSecret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Foruma güzel eklentiler yapılıp daha kullanılır hale getirilecek inşallah. Fakat buna zaman gerekli.Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatta herşey zordur, ama kolay olan birşey vardır ki bu da "zoru başarmaktır." Herkesin yaptığını yapmak kolaydır çünkü.SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hayırlı olur ve yine belirtmek isterim ki emeksiz hiçbirşey olmuyor bunu da zamanla çözeceğiz. Yinelenen siteleri takip edip en güncel ve güzel şekilde yenileceğiz.AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, içerikler önemli. Bu içerikleri güncel tutup geliştirdiğimizde inşallah bizlerde güzel yerlere geleceğiz.Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm yorumlar için teşekkür ediyorum, yorumlarınızı bekliyorum - 01-02-2010, 02:50:31Üyeliği durdurulduSadece r10 ile kıyaslamayın, R10'a benzeyen yada R10'un benzediği bir çok webmaster forumları var buda onlardan biri sadeceBuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumun için teşekkür ederim. Hayırlı olur inşallah.
- 01-02-2010, 04:47:30Üyeliği durdurulduKategoriler aynısı ama. Biraz düşünseler kendilerine özgü kategorileri açabilirler.UzmanShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2010, 11:47:37Üyeliği durdurulduEvet katılıyorum, bi müddet zaman gerekli zamanla bunların hepsi olucaktır. Teşekkür ederim.BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılar. - 01-02-2010, 11:53:06Üyeliği durdurulduİlk önce başarılar...
1)Logo Güzel...
2)R1o'daki kategorilerin hemen hemen aynısı bu konuda uyarmam lazım... İyi yerlere gelmek istiyorsanız [Ç]alıntılardan uzak durun! - 01-02-2010, 15:19:55Üyeliği durdurulduÇalıntı, çalmak, hırsızlık yani.bilisimkaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Webmaster forumlarının genel konuları nelerdir bilmiyormusunuz? Hangi konularımı açmamızı bekliyordunuz, ATV de Selana dizisininde neler oluyor Kim kime ne dedi kim kiminle evlendi kimin cocugu oldu bunlarımı açalım efendim?
Şaşırmayın lütfen, adı üstünde "webmaster" forumudur. Hangi konu ve katagorilerin açılıcağı bellidir.
Yorumunuz için teşekkürler.
Teşekkürler yorum için.