bazı bölümler r10 çakması gibi görünüyor bide şu vb default temasını değiştirin artık tüm sitelerde aynı temayı görmekten bıktık :d
Default temanın göze bir zararı yok, harici olarak temadan kaynaklı sorunlarda yok. Önemli olan forumun içeriği ve içerdiği konulardır diye düşünüyorum. Yorumun için teşekkürler
Hayırlı olsun.isim orjinal ancak daha iyi bir logo yapılabilir
Logoyu ilerleyen zamanlarda R10'dan birisine yaptıracağız inşallah ve ya maskot yaptıracağız. Logoyu yapanda benim

Teşekkürler yorum için.
Diğer Webmaster forumlarından bir farkınız olmalı ki tercih edilin. Bu alanda, son zamanlarda çok sayıda forum açıldı.
Başarılar dilerim.
Farkı yaratmak için biraz zamana ihtiyacımız olduğu düşüncesindeyim tabi ki farklılıklar olacaktır. Lakin buna da zaman gerekli.
Teşekkür ederim.
bence domainde logoda guzel yalnız forum işi harbiden sıkıntılı ne diyelim hayırlı olsun
Foruma güzel eklentiler yapılıp daha kullanılır hale getirilecek inşallah. Fakat buna zaman gerekli.
İşiniz zor ama, umarım başarırsınız.
Hayatta herşey zordur, ama kolay olan birşey vardır ki bu da "zoru başarmaktır." Herkesin yaptığını yapmak kolaydır çünkü.
İşiniz çok zor açıkçası.
Konusunda iyi yerlere gelmiş siteleri tahtından etmek hem büyük para hem de büyük emek istiyor.
Hayırlı olması dileğiyle.
İnşallah hayırlı olur ve yine belirtmek isterim ki emeksiz hiçbirşey olmuyor bunu da zamanla çözeceğiz. Yinelenen siteleri takip edip en güncel ve güzel şekilde yenileceğiz.
logo idare eder.Sitedeki içerikleri daha fazla geliştirirseniz daha iyi yerlere gelirsiniz.
Evet, içerikler önemli. Bu içerikleri güncel tutup geliştirdiğimizde inşallah bizlerde güzel yerlere geleceğiz.
Tüm yorumlar için teşekkür ediyorum, yorumlarınızı bekliyorum