Konu
"wbmstr" Webmaster forum..
31-01-2010, 23:32:32
#10
TrmeNMrk
bazı bölümler r10 çakması gibi görünüyor bide şu vb default temasını değiştirin artık tüm sitelerde aynı temayı görmekten bıktık :d