Sadece r10 ile kıyaslamayın, R10'a benzeyen yada R10'un benzediği bir çok webmaster forumları var buda onlardan biri sadece

yorumun için teşekkür ederim. Hayırlı olur inşallah.
Kategoriler aynısı ama. Biraz düşünseler kendilerine özgü kategorileri açabilirler.