BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'un klonu gibi görünüyor.
Sadece r10 ile kıyaslamayın, R10'a benzeyen yada R10'un benzediği bir çok webmaster forumları var buda onlardan biri sadece yorumun için teşekkür ederim. Hayırlı olur inşallah.