benim düşüncem daha 2 3 mesaj varken forumda üyelik istemeniz sitenizin başarısını %99 oranında azaltacaktır. İlk önce forumunuzu geliştirmeniz gerekir ve bu gelişim aşamasında tüm kullanıcıya açmanız gerekir. Çünkü siteniz daha yeni ve gelen kişi ilk önce içeriklerinizi görecek birkaç kez sitenize uğramak isteyecek arkadaşlarına şu sitede var böyle birşey diyecekki ilerleyin. Fakat örnek veriyorum incelemek için web 2.0 la ilgili bir konunuza girdim dosya indirmek için üyelik vs vs kesinlikle kişisel görüşümdür bu şekilde devam ederseniz aslağa ama aslağa! başarılı olamazsınız.

özellikle diğer arkadaşlar içinde söylüyorum çok kaliteli siteyseniz üyelik kısmını ön plana çıkaracaksınız ama sitenizde birçok içerik başka sitelerle aynı olduğunda adam o 1 dakikalik üyelik formunu size inat doldurmayacaktır.

Başarılar dilerim yinede inşallah tutar siteniz.