• 19-03-2007, 13:01:21
    #1
    HayalBahcesiNet Forum

    Aşk&Sevgi,Eğlence,Hayat,Dünya,Müzik,Sohbet,Bil gisayar Üzerine,...

    Forum'umuzda ayrıca sohbet bölümü de bulunmaktadır daha sitemiz çok yeni olmasına konu sayısı ve üyelikler hızla artıyor...

    Eğer İyi Vakit Geçirmek İstiyorsanız Ziyaret Etmenizi Kesinlikle Öneririz...
  • 19-03-2007, 19:56:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    öncelikle r10, site reklamı yapılan bir forum değildir ve böyle bir foruma girecek son kişiler bu forumdakilerdir sanırım. kullandığın font, hitap hoş olmamış.

    forumlar hakkında yorum yapmayı bıraktım ama sırf bu fontun için şunları söyleyeyim: en fazla 17 gün veriyorum. sıkılıp kapatacaksın bu forumu. seni kırmak gibi bir derdim yok ama bu forum hiç ama hiç bir işe yaramaz.illa bir forumum olmalı diyorsan, hayalbahçesini aç, gözlerini kapat, parmağını monitörde bir yere koy. sonra aç gözlerini ve orada ne yazdığına bak.mesela güzellik-cilt bakımına mı koymuşsun parmağını, diğer tüm başlıkları sil.sadece bu başlık kalsın. düzenli olarak bu kategoriye başlık aç, bir yıl sonra güzellik-cilt bakımı konusunda en iyi forum seninki olur ve şu anda aldığın ziyaretçi sayısının binlerce katını alırsın.bu haliyle o hiti hayal bile edemezsin.

    ayrıca parasını vermemişsindir sanırım vbulletinin, eğer öyleyse mybb felan kullan. ileride güzel bir forumun olur da, yazılarını başka bir sitenin arakladığını görürsen, neden böyle söylediğimi anlarsın.

    son olarak şunu söyleyeyim, bence forum tek başına bir site olamaz. önce bir konu seçilir, sonra onunla ilgili site yapılır, sonra ziyaretçiler de görüşlerini paylaşsın diye forum açılır. eğer r10.net, forum.r10.net olsaydı, şu ankinden çok daha yararlı olacaktı bence.

    en son olarak, bence en güzeli, bu forumu kapat, kur güzel bir wordpress, bildiklerini ve öğreneceklerini yaz. sonra forum açarsın.

    kızma sakın, bir ziyaretçi olarak düşüncelerimi söyledim.kolay gelsin.
  • 21-03-2007, 13:51:37
    #3
    testere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle r10, site reklamı yapılan bir forum değildir ve böyle bir foruma girecek son kişiler bu forumdakilerdir sanırım. kullandığın font, hitap hoş olmamış.

    forumlar hakkında yorum yapmayı bıraktım ama sırf bu fontun için şunları söyleyeyim: en fazla 17 gün veriyorum. sıkılıp kapatacaksın bu forumu. seni kırmak gibi bir derdim yok ama bu forum hiç ama hiç bir işe yaramaz.illa bir forumum olmalı diyorsan, hayalbahçesini aç, gözlerini kapat, parmağını monitörde bir yere koy. sonra aç gözlerini ve orada ne yazdığına bak.mesela güzellik-cilt bakımına mı koymuşsun parmağını, diğer tüm başlıkları sil.sadece bu başlık kalsın. düzenli olarak bu kategoriye başlık aç, bir yıl sonra güzellik-cilt bakımı konusunda en iyi forum seninki olur ve şu anda aldığın ziyaretçi sayısının binlerce katını alırsın.bu haliyle o hiti hayal bile edemezsin.

    ayrıca parasını vermemişsindir sanırım vbulletinin, eğer öyleyse mybb felan kullan. ileride güzel bir forumun olur da, yazılarını başka bir sitenin arakladığını görürsen, neden böyle söylediğimi anlarsın.

    son olarak şunu söyleyeyim, bence forum tek başına bir site olamaz. önce bir konu seçilir, sonra onunla ilgili site yapılır, sonra ziyaretçiler de görüşlerini paylaşsın diye forum açılır. eğer r10.net, forum.r10.net olsaydı, şu ankinden çok daha yararlı olacaktı bence.

    en son olarak, bence en güzeli, bu forumu kapat, kur güzel bir wordpress, bildiklerini ve öğreneceklerini yaz. sonra forum açarsın.

    kızma sakın, bir ziyaretçi olarak düşüncelerimi söyledim.kolay gelsin.

    bak arkadaşım tek tek dediklerini yanıtlıyım

    ben reklam yapmadım herkes nasıl tanıtıorsa bende öyle tanıttım ya ilk kez benimkini okudun yada hiç forumu gezmedin!!.. Ayrıca bu forumdan 5 üyem var istersen tek tek üyeleri gösteriyim sana burdaki nickleriyle beraber

    sen karışık forum kurma diorsun, yabancılar bu tarz forumlara çöplük forum diorlar yani her konuyu barındıran tek konuya yoğunlaşmayan forum.benim amacım tek konuya yoğunlaşmak ama hepsini kapsayarak biraz daha açıyım her forum kendi içinde büyüyecek yani ben şuan tek forum açmadım 13 forumum var aklımda, yani bir foruma önyargıyla yaklaşmamak gerek ben ilerde sana önyargının ne kadar yanlış olduğunu göstericem, önceden bir sürü forum açtım bu tarzda şuandada 4 forumum var.ama tüm konular dahil olarak,yani senin dediğin gibi tek konuya yoğunlaşarak diil

    bana vbulletin hakkında ders verme lütfen tüm yazılım programlarını biliorum, sitemde lisanslı öyle sanırım olmaz bu işler ben işimi garantiye alırım

    eğer sen dediklerime inanmıosan 5 ay sonra siteme bak ve gör bakalım nolmuş şuanda sitemde 207 üye online sence bir sitenin daha ikinci haftasında bu kadar kişinin online olması ne demektir, eğer sen kendine güvenmiorsan tek konuda forumunu açarsın, ben büyük oynuorum önceden de yaptım herşey bir anda olmaz zamanla sitede nelerin deiştiğini göreceksin hit mi o en kolay iş benim için bırakta kendi forumumu napcaımı ben karar veriyim !!!
  • 21-03-2007, 13:53:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Forumun Gayet iii canım sıkILıyor pc başında senin foruma giriyorum ,

    Bide w-a-rez oLsa çok ii oLacaktı (;
  • 21-03-2007, 14:00:48
    #5
    ejder_alp öncelikle şunu belirteyim konu mesajın olmamış. burda reklam yapmak saçma olur değil olmuş zaten herkez senin yaptığın gibi reklam yapmaya kalksa emin ol bu forumda reklamdan geçilmez burası bilgi paylaşım merkez adı üstünde r10.net webmaster forumu yani reklam forumu değil. renkler yazı şekli falan filan bunları bırakalım artık. uyarılman gerekirdi ama sanıyosam sayın adminlerin işleri var bakamamışlar. oysaki şöyle deseydin ''arkadaşlar bir forum açtım adı şu şu şu bir bakıp önerilerini görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim'' ama senin ki ben forum yaptım muhteşem bişi gelmenizi öneririm gibi bi hitap şekli burdaki bir çok insan zaten profesyonel bu tarz bişeyi yakıştıramadım sana ayrıca tüm bunları daha forumuna bakmadan söylüyorum

    şimdi sitene baktım ismi hayalbahcesi ama görünüşü ismiyle uzaktan yakından alakalı değil bir tema bulup kullansan daha iyi olurdu ayrıca aşşağıdaki toplistler berbat görünüyor. baktığımda 212 online görünüyordu (1 Kişi İçerde) bunları saydım 21 kişi görünüyor Üyeler: 86, Aktif Üyeler: 86 bunada artık kimse kanmıyor bilgin olsun istedim yani bütün üyeler online yok böle bişi ya ayrıca 212 kişi görünüyoda online olarak senin neden üye sayın hala 86 da kalmış. neyse hayırlı olur inşallah senin için
  • 22-03-2007, 00:24:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    umarım düşündüğünden de iyi olur kardeş. kimsenin emeği karşılıksız kalsın istemiyoruz. sen sitem nasıl demişsin(bu bölümün amacı budur), ben de bildiklerimi, bir ziyaretçi gözüyle yazdım. amaç tartışmak veya senin işine karışmak değil. kazanacağın paradan ne pay alacağım, ne de ziyaretçilerin benim işime yarayacak. burada en iyi siteye, çok kötü bile denilse, saygıyla karşılamak lazım. çünkü zahmet edip görüş bildirmiş, bir mecburiyeti olmadığı halde. coder arkadaş gbi ben yorumlamayacağım artık. işine karışmıyoruz, siteler daha iyi olsun diye yazıyoruz. kolay gelsin.
  • 22-03-2007, 00:55:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    testere senin banlanmak gerekiyor, -ki hakediyorsun, bölümün adını okumadın galiba.

    Yeni web siteleri- Yeni sitelerden haberler Yeni açılan siteler, sitelerden haberler duyurular

    buranın kuralları bellidir, kendi kendine kural mı çıkarıyorsun?
  • 22-03-2007, 01:29:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mesajımın sağ üst köşesinde trafik işaretine benzer "kötü mesajı moderatöre bildir" diye bir işaret var.kullanabilirsin.banlanmak hiç bir şeydir, konuşmak her şey.12 satır yazıma teşekkür edileceğine, işime karışamazsın denilip üç tane de ünlem koyulacaksa, yerim öyle banlanmayı.
  • 22-03-2007, 01:35:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    testere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajımın sağ üst köşesinde trafik işaretine benzer "kötü mesajı moderatöre bildir" diye bir işaret var.kullanabilirsin.banlanmak hiç bir şeydir, konuşmak her şey.12 satır yazıma teşekkür edileceğine, işime karışamazsın denilip üç tane de ünlem koyulacaksa, yerim öyle banlanmayı.
    Isteyince nasılda güzel kurallar aklına geldi, ha şöyle işte, sende o sağ üstteki simgeye tıklayacaksın, adama öyle yazı yazamazsın, site tanıtımı başlığını elbette açabilir, bunu sana soracak hali yok, bu forumun kuralları bellidir, burada eski köye yeni adet getirmeye çalışan üyelerin yine çoğaldığının farkındayım, bu her dönem olur ve gerekeni yapılır yönetim tarafından.