ejder_alp öncelikle şunu belirteyim konu mesajın olmamış. burda reklam yapmak saçma olur değil olmuş zaten herkez senin yaptığın gibi reklam yapmaya kalksa emin ol bu forumda reklamdan geçilmez burası bilgi paylaşım merkez adı üstünde r10.net webmaster forumu yani reklam forumu değil. renkler yazı şekli falan filan bunları bırakalım artık. uyarılman gerekirdi ama sanıyosam sayın adminlerin işleri var bakamamışlar. oysaki şöyle deseydin
''arkadaşlar bir forum açtım adı şu şu şu bir bakıp önerilerini görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim'' ama senin ki ben forum yaptım muhteşem bişi gelmenizi öneririm gibi bi hitap şekli burdaki bir çok insan zaten profesyonel bu tarz bişeyi yakıştıramadım sana ayrıca tüm bunları daha forumuna bakmadan söylüyorum
şimdi sitene baktım ismi hayalbahcesi ama görünüşü ismiyle uzaktan yakından alakalı değil bir tema bulup kullansan daha iyi olurdu ayrıca aşşağıdaki toplistler berbat görünüyor. baktığımda 212 online görünüyordu

(
1 Kişi İçerde) bunları saydım 21 kişi görünüyor
Üyeler: 86, Aktif Üyeler: 86 bunada artık kimse kanmıyor

bilgin olsun istedim yani bütün üyeler online yok böle bişi ya

ayrıca 212 kişi görünüyoda online olarak senin neden üye sayın hala 86 da kalmış. neyse hayırlı olur inşallah senin için