mesajımın sağ üst köşesinde trafik işaretine benzer "kötü mesajı moderatöre bildir" diye bir işaret var.kullanabilirsin.banlanmak hiç bir şeydir, konuşmak her şey.12 satır yazıma teşekkür edileceğine, işime karışamazsın denilip üç tane de ünlem koyulacaksa, yerim öyle banlanmayı.