umarım düşündüğünden de iyi olur kardeş. kimsenin emeği karşılıksız kalsın istemiyoruz. sen sitem nasıl demişsin(bu bölümün amacı budur), ben de bildiklerimi, bir ziyaretçi gözüyle yazdım. amaç tartışmak veya senin işine karışmak değil. kazanacağın paradan ne pay alacağım, ne de ziyaretçilerin benim işime yarayacak. burada en iyi siteye, çok kötü bile denilse, saygıyla karşılamak lazım. çünkü zahmet edip görüş bildirmiş, bir mecburiyeti olmadığı halde. coder arkadaş gbi ben yorumlamayacağım artık. işine karışmıyoruz, siteler daha iyi olsun diye yazıyoruz. kolay gelsin.