öncelikle r10, site reklamı yapılan bir forum değildir ve böyle bir foruma girecek son kişiler bu forumdakilerdir sanırım. kullandığın font, hitap hoş olmamış.
forumlar hakkında yorum yapmayı bıraktım ama sırf bu fontun için şunları söyleyeyim: en fazla 17 gün veriyorum. sıkılıp kapatacaksın bu forumu. seni kırmak gibi bir derdim yok ama bu forum hiç ama hiç bir işe yaramaz.illa bir forumum olmalı diyorsan, hayalbahçesini aç, gözlerini kapat, parmağını monitörde bir yere koy. sonra aç gözlerini ve orada ne yazdığına bak.mesela güzellik-cilt bakımına mı koymuşsun parmağını, diğer tüm başlıkları sil.sadece bu başlık kalsın. düzenli olarak bu kategoriye başlık aç, bir yıl sonra güzellik-cilt bakımı konusunda en iyi forum seninki olur ve şu anda aldığın ziyaretçi sayısının binlerce katını alırsın.bu haliyle o hiti hayal bile edemezsin.
ayrıca parasını vermemişsindir sanırım vbulletinin, eğer öyleyse mybb felan kullan. ileride güzel bir forumun olur da, yazılarını başka bir sitenin arakladığını görürsen, neden böyle söylediğimi anlarsın.
son olarak şunu söyleyeyim, bence forum tek başına bir site olamaz. önce bir konu seçilir, sonra onunla ilgili site yapılır, sonra ziyaretçiler de görüşlerini paylaşsın diye forum açılır. eğer r10.net, forum.r10.net olsaydı, şu ankinden çok daha yararlı olacaktı bence.
en son olarak, bence en güzeli, bu forumu kapat, kur güzel bir wordpress, bildiklerini ve öğreneceklerini yaz. sonra forum açarsın.
kızma sakın, bir ziyaretçi olarak düşüncelerimi söyledim.kolay gelsin.