testere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesajımın sağ üst köşesinde trafik işaretine benzer "kötü mesajı moderatöre bildir" diye bir işaret var.kullanabilirsin.banlanmak hiç bir şeydir, konuşmak her şey.12 satır yazıma teşekkür edileceğine, işime karışamazsın denilip üç tane de ünlem koyulacaksa, yerim öyle banlanmayı.
Isteyince nasılda güzel kurallar aklına geldi, ha şöyle işte, sende o sağ üstteki simgeye tıklayacaksın, adama öyle yazı yazamazsın, site tanıtımı başlığını elbette açabilir, bunu sana soracak hali yok, bu forumun kuralları bellidir, burada eski köye yeni adet getirmeye çalışan üyelerin yine çoğaldığının farkındayım, bu her dönem olur ve gerekeni yapılır yönetim tarafından.