Türkiyede bir ilk..
Osmanlı Devletinin forumunu kurdum arkadaşlar. Beraber ilginç bilgileri ve temel bilgileri paylaşabileceğimiz, tartışabileceğimiz bir site..
Osmanlı Devleti - ANTİ BİZANS
Osmanlı Devleti FORUMU
22
●1.172
- 25-12-2008, 22:29:04
- 25-12-2008, 22:40:40Üyeliği durduruldugangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koskoca Osmanlı'yı sadece antiBizans'lıkla değerlendirmek yanlış olur.
Ayrıca, sitede hiç içerik yok.? - 26-12-2008, 04:11:55Bence sende Türkçeye yakışır biçimde konuş.halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2008, 04:39:52Üyeliği durdurulduOsmanlı Devleti ile alakalı "bilgi" içeren bir site yapılması normal; lakin "forum" kurmak saçma bence. Zira, "forum" denilen nanede güncel şeyler tartışılır. Yani, güncel haberler falan konuşulur. Fakat, Osmanlı ile ilgili en güncel haber, bundan 90 küsür yıl önce yapılmıştır sanırım.
(gerçi şu an Türkçede de öyle bir kelime yok. sizin gibiler yüzünden yerleşiyor yavaş yavaş)