• 25-12-2008, 22:29:04
    #1
    Türkiyede bir ilk..

    Osmanlı Devletinin forumunu kurdum arkadaşlar. Beraber ilginç bilgileri ve temel bilgileri paylaşabileceğimiz, tartışabileceğimiz bir site..

    Osmanlı Devleti - ANTİ BİZANS
  • 25-12-2008, 22:30:50
    #2
    kötü olmuş.

    anti-bizans. bu nedir ? Osmanlı zamanında anti manti mi vardı (gerçi şu an Türkçede de öyle bir kelime yok. sizin gibiler yüzünden yerleşiyor yavaş yavaş)

    biraz daha Osmanlı'ya yakışır bir isim yapabilirdin.
  • 25-12-2008, 22:40:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü olmuş.

    anti-bizans. bu nedir ? Osmanlı zamanında anti manti mi vardı (gerçi şu an Türkçede de öyle bir kelime yok. sizin gibiler yüzünden yerleşiyor yavaş yavaş)

    biraz daha Osmanlı'ya yakışır bir isim yapabilirdin.

    Koskoca Osmanlı'yı sadece antiBizans'lıkla değerlendirmek yanlış olur.

    Ayrıca, sitede hiç içerik yok.?
  • 25-12-2008, 22:41:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Osmanlıcılığa kayar bu site
  • 26-12-2008, 03:54:47
    #5
    bu ishde ciddiyesen ilerlemiyi dushunuyosan domainini degsihtir derim...osmanli devletine yakishir bi domain al kolay gelsin ....
  • 26-12-2008, 04:11:55
    #6
    halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ishde ciddiyesen ilerlemiyi dushunuyosan domainini degsihtir derim...osmanli devletine yakishir bi domain al kolay gelsin ....
    Bence sende Türkçeye yakışır biçimde konuş.
  • 26-12-2008, 04:39:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Osmanlı Devleti ile alakalı "bilgi" içeren bir site yapılması normal; lakin "forum" kurmak saçma bence. Zira, "forum" denilen nanede güncel şeyler tartışılır. Yani, güncel haberler falan konuşulur. Fakat, Osmanlı ile ilgili en güncel haber, bundan 90 küsür yıl önce yapılmıştır sanırım.
  • 26-12-2008, 08:53:59
    #8
    Ceddin deden , neslin baban (.com )
  • 26-12-2008, 09:23:10
    #9
    domain kötü olmuş