• 27-12-2008, 14:05:19
    #19
    Üyeliği durduruldu
    mantık güzel ama domaini de güzelleştirecekmişsin zaten, böylece daha güzel olur.

    şevk kırıcı değil de; daha yapıcı eleştiriler daha uygun olur arkadaşlar
  • 27-12-2008, 14:08:41
    #20
    Üyeliği durduruldu
    1.si Bizansmı kaldı

    2.si Bizanstan Başka Düşman Yokmuydu

    3.sü Hayırlı Olsun
  • 27-12-2008, 14:11:20
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bu siteyi satarsan helal derim sana
  • 19-01-2009, 18:27:56
    #22
    böyle bir site gerekli ancak bu davaya hizmet için daha ciddi işler yapmalısınız.
  • 19-01-2009, 18:31:33
    #23
    domain berbat, içerik yetersiz ama fikir iyi.

    fikir iyi lakin daha ciddi ellerde yapılırsa iyi işler çıkabilir.

    yine de düşünmen güzel, çalış çabala bir gün olur elbet.