Osmanlı Devleti FORUMU - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Osmanlı Devleti FORUMU
22
●
1.172
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Osmanlı Devleti FORUMU
1
2
3
27-12-2008, 14:05:19
#19
osmanlihost
Üyeliği durduruldu
mantık güzel ama domaini de güzelleştirecekmişsin zaten, böylece daha güzel olur.
şevk kırıcı değil de; daha yapıcı eleştiriler daha uygun olur arkadaşlar
27-12-2008, 14:08:41
#20
TakunYA
Üyeliği durduruldu
1.si
Bizansmı kaldı
2.si
Bizanstan Başka Düşman Yokmuydu
3.sü Hayırlı Olsun
27-12-2008, 14:11:20
#21
guadalcanal
Üyeliği durduruldu
bu siteyi satarsan helal derim sana
19-01-2009, 18:27:56
#22
ozumozdemir
böyle bir site gerekli ancak bu davaya hizmet için daha ciddi işler yapmalısınız.
19-01-2009, 18:31:33
#23
kurabiye adam
domain berbat, içerik yetersiz ama fikir iyi.
fikir iyi lakin daha ciddi ellerde yapılırsa iyi işler çıkabilir.
yine de düşünmen güzel, çalış çabala bir gün olur elbet.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler