• 26-12-2008, 09:25:16
    #10
    Domain Gerçekten Kötü +

    Üzgünüz fakat bu mesaj panosu şimdilik kullanılamıyor.
  • 26-12-2008, 09:38:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    berbat ötesi bi domain
  • 26-12-2008, 15:24:31
    #12
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sende Türkçeye yakışır biçimde konuş.
    fikrimizi söylememiz için açilmis bu konu ... biz fikrimizi söyleyince agiriniza mi gidiyor ? o zmn kimseye tanitmayin sitenizi olsun bitsin ha ?
  • 26-12-2008, 20:58:26
    #13
    Bu ülkede Türkçe konuşmayı hepinizden daha çok seviyorum. Türkçeme laf eden arkadaşlar bir domain ile önyargılı konuşmasınlar..
    Banka hesabımın şu an kullanılmaması yüzünden yeni domain alamadım. Bu domain bir arkadaşımın aralarında osmanlıya çok çok azda olsa uyan bu domain olduğu için buna kurdum. Yakında yeni domain alacağım..
    Yorum yapanlara teşekkürler.. Site açıldı.
  • 26-12-2008, 21:08:49
    #14
    siteyi doldurup daha sonra konu açsan buraya daha hoş olmazmıydı?

    domain hiç güzel değil.
  • 26-12-2008, 22:16:29
    #15
    halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ishde ciddiyesen ilerlemiyi dushunuyosan domainini degsihtir derim...osmanli devletine yakishir bi domain al kolay gelsin ....
    Bu uslup ile eleştiri siteyi kötü gördüğünüzden daha kötü olmus
  • 26-12-2008, 22:32:26
    #16
    Anti-bizans yerine Osmanlı imparatorluğunu simgeleyebilecek bir domain seçseydin keşke.
  • 26-12-2008, 22:51:01
    #17
    Domain Osmanlı ile ilgili olsaydı wp ya da travian benzeri bir oyun için uygun olabilirdi. Neyse olan olmuş. Kolay gelsin...
  • 26-12-2008, 23:26:45
    #18
    d0ck3rs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu uslup ile eleştiri siteyi kötü gördüğünüzden daha kötü olmus
    yok abi bidahami fikrini söyelen.... ben sadece kendi fikrimi söledim illa olumlu bisey yazmammi gerekiyor ? ayrica ben site hakkinda yorum bile yapmadim domain hakkinda fikrimi söyledim.. senin dsuncelerin farkli olabilir benim yazdigimi alinti yapip hakkinda yorum yapacagina site hakkinda yorumun yapsaydin belki daha çok makbule geçerdi