d0ck3rs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu uslup ile eleştiri siteyi kötü gördüğünüzden daha kötü olmus
yok abi bidahami fikrini söyelen.... ben sadece kendi fikrimi söledim illa olumlu bisey yazmammi gerekiyor ? ayrica ben site hakkinda yorum bile yapmadim domain hakkinda fikrimi söyledim.. senin dsuncelerin farkli olabilir benim yazdigimi alinti yapip hakkinda yorum yapacagina site hakkinda yorumun yapsaydin belki daha çok makbule geçerdi