slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence sende Türkçeye yakışır biçimde konuş.
fikrimizi söylememiz için açilmis bu konu ... biz fikrimizi söyleyince agiriniza mi gidiyor ? o zmn kimseye tanitmayin sitenizi olsun bitsin ha ?