Osmanlı Devleti ile alakalı "bilgi" içeren bir site yapılması normal; lakin "forum" kurmak saçma bence. Zira, "forum" denilen nanede güncel şeyler tartışılır. Yani, güncel haberler falan konuşulur. Fakat, Osmanlı ile ilgili en güncel haber, bundan 90 küsür yıl önce yapılmıştır sanırım.