kötü olmuş.
anti-bizans. bu nedir ? Osmanlı zamanında anti manti mi vardı

(gerçi şu an Türkçede de öyle bir kelime yok. sizin gibiler yüzünden yerleşiyor yavaş yavaş)
biraz daha Osmanlı'ya yakışır bir isim yapabilirdin.
Koskoca Osmanlı'yı sadece antiBizans'lıkla değerlendirmek yanlış olur.
Ayrıca, sitede hiç içerik yok.?