kötü olmuş.

anti-bizans. bu nedir ? Osmanlı zamanında anti manti mi vardı (gerçi şu an Türkçede de öyle bir kelime yok. sizin gibiler yüzünden yerleşiyor yavaş yavaş)

biraz daha Osmanlı'ya yakışır bir isim yapabilirdin.