Konu
Osmanlı Devleti FORUMU
25-12-2008, 22:30:50
#2
gangan
kötü olmuş.
anti-bizans. bu nedir ? Osmanlı zamanında anti manti mi vardı
(gerçi şu an Türkçede de öyle bir kelime yok. sizin gibiler yüzünden yerleşiyor yavaş yavaş)
biraz daha Osmanlı'ya yakışır bir isim yapabilirdin.