• 29-08-2008, 01:23:29
    #19
    Üyeliği durduruldu
    cidden siteyi incelemedim ama tema çok güzel bu işinizi ciddi yaptığınızın bir göstergesi umarım başarılı olursunuz.

    konuyu açana yeni bakıorm görsem zten hiç şaşırmazdım siteye =) tema konusunda bir adım öndesin hep zaten kişiselden sonra buda baya güzel olmuş..
  • 29-08-2008, 01:36:03
    #20
    Kategori düzeni ve tema çok güzel ancak bir eleştiride bulunmak istiyorum.
    Bulunduğumuz ortamdaki insanlar bilgisayar başında uzun süreler geçiren insanlardır. (bu saatte bile durum: 2637 - 759 üyemiz, 1878 misafirimiz ve örümcek adam) Bu yüzden yorgunluk, göz rahatsızlığı gibi durumlar olabilir. Temanızın arkaplan rengini biraz daha göz yormayacak şekilde koyulaştırırsanız daha eğlenceli bir ortam olacaktır diye düşünüyorum. Göz yormayan bir ekrana bakmak daha keyifli olacaktır.
  • 29-08-2008, 01:40:55
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    webmaster forumu accaginiza domain forumu hosting forumu site satis forumu acsaniz inanin daha basarili olursunuz kisa surede
  • 29-08-2008, 01:45:10
    #22
    Üyeliği durduruldu
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmaster forumu accaginiz domain forumu hosting forumu site satis forumu acsaniz inanin daha basarili olursunuz kisa surede
    Şuan yayında olan forum hakkındaki önerileriniz ve yorumunuz bizim için daha önemlidir
  • 29-08-2008, 01:46:54
    #23
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum hakkındaki önerileriniz ve yorumunuz bizim için daha önemlidir
    pardon ben youtube icin oneri yapmisim
  • 29-08-2008, 01:48:50
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Mesajımı düzenledim, anlatamamışım sanırım. Lütfen tartışma ortamına dönüşmesin, yorum için teşekkürler.
  • 29-08-2008, 02:12:59
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategori düzeni ve tema çok güzel ancak bir eleştiride bulunmak istiyorum.
    Bulunduğumuz ortamdaki insanlar bilgisayar başında uzun süreler geçiren insanlardır. (bu saatte bile durum: 2637 - 759 üyemiz, 1878 misafirimiz ve örümcek adam) Bu yüzden yorgunluk, göz rahatsızlığı gibi durumlar olabilir. Temanızın arkaplan rengini biraz daha göz yormayacak şekilde koyulaştırırsanız daha eğlenceli bir ortam olacaktır diye düşünüyorum. Göz yormayan bir ekrana bakmak daha keyifli olacaktır.
    koyunun daha çok göz yoracağını düşünüyorum bu haliyle daha güzel sanki
  • 29-08-2008, 02:45:47
    #26
    Öncelikle başarılar dilerim.

    Çoğu kişi temayı beğenmiş ama ben içime sindiremedim birtürlü yani çok boğuk geldi bana. Hani siteye girer girmez ne sitesi olduğunu belli ederya bu tasarım genel forum havası verdi bana.

    Tabii zevkler ve renkler tartışılmaz.
  • 29-08-2008, 10:20:53
    #27
    cevahir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçerik gelişsin, Ekip artsın uğrarız inş.
    Başarılar.
    evet siz içeriğe ve ekibe bakın