Öncelikle başarılar dilerim.

Çoğu kişi temayı beğenmiş ama ben içime sindiremedim birtürlü yani çok boğuk geldi bana. Hani siteye girer girmez ne sitesi olduğunu belli ederya bu tasarım genel forum havası verdi bana.

Tabii zevkler ve renkler tartışılmaz.