Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kategori düzeni ve tema çok güzel ancak bir eleştiride bulunmak istiyorum.
Bulunduğumuz ortamdaki insanlar bilgisayar başında uzun süreler geçiren insanlardır. (bu saatte bile durum: 2637 - 759 üyemiz, 1878 misafirimiz ve örümcek adam) Bu yüzden yorgunluk, göz rahatsızlığı gibi durumlar olabilir. Temanızın arkaplan rengini biraz daha göz yormayacak şekilde koyulaştırırsanız daha eğlenceli bir ortam olacaktır diye düşünüyorum. Göz yormayan bir ekrana bakmak daha keyifli olacaktır.
koyunun daha çok göz yoracağını düşünüyorum bu haliyle daha güzel sanki