• 31-12-2016, 21:59:55
    #19
    Logo çok hoşuma gitti reklam ile adwors sponsor vs tutar sanırım.
  • 31-12-2016, 22:00:55
    #20
    Roka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dost sağol başından beri takiptesin biliyorum. 3x sürümünün eklentileri kolay olduğu için daha yaygın ilk başta onlar öyle kurmuş daha da yükseltmemiş. 4x arasında fazla fark yok. 5x çok karışık. 4x mf.rub bize herşeyi entegre etti eksiğimiz şuan yok gibi. Sadece ufak eklentiler forumdaki son konular vesaire o eklenebilir Sosyal medyayı aktif olarak kullanıyoruz sponsor basıyoruz.https://www.facebook.com/www.webmastersitesi.org/
    Sonumuz hayrolsun.. Belki dediğim gibi seneler sonra bu konuya bakar deriz zamanında neymişiz şimdi nerelere geldik diye. Belki ilerde yine bakarız 404 not found verir site 1 sene sonra herşey bize bağlı ve şansa
    İnşallah amaçlarına ulaşırsın güzel dostum. Evet daha sen tanıtımı yapmadan önce ve gizli tutarken sana sorarak siteyi incelemiştim. Şimdi baştan 3.x ile başlamak diyorsun ama sana şunu söyleyeyim. Genel forum olarak da bakacak olursan, FrmTR ve birçok sitede hala 3.x kullanılıyor ve otoriter bir 4.x kullanıcısı forum ben ne webmaster, ne genel, ne oyun, ne teknoloji forumları arasında görmedim. İnsanlar 4.x'e geçeceğine XenForo'ya geçmeyi yeğliyor. Elinde lisansın varsa fazla vakit kaybetmeden downgrade yap derim.

    Yanlış anlama amacım eleştirmek değil, en iyisi olmanızı istediğimden vurguluyorum. Ben 4.x'e kesinlikle alışamadım ve normalde gelip takılır destek olurdum bu kadar da konuştuk ama sistemden dolayı hiç içimden gelmedi neden bilmiyorum. Forumcuların çoğunda 4.x antipatisi var onun yerine XenForo diyorlar benim gibi düşünenler ise 3.x sürümünde kalıp yukarısına hiç çıkmıyor.
  • 31-12-2016, 22:08:01
    #21
    Zorlu ve uzun yolunuzda kolaylıklar dilerim
    Bu arada, aynı sektördeki diğer sitelerden farklı olarak ne yapabiliriz? Ne gibi bir yenilik/farklılık ile dikkati üzerimize çekebiliriz? sorularının yanıtlarını bir an önce bulmanızı önemle tavsiye ederim
  • 31-12-2016, 22:10:40
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo çok hoşuma gitti reklam ile adwors sponsor vs tutar sanırım.
    Akbas sağol teşekkur ederım böyle yorumlar bize motivasyon veriyor.

    Erebus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah amaçlarına ulaşırsın güzel dostum. Evet daha sen tanıtımı yapmadan önce ve gizli tutarken sana sorarak siteyi incelemiştim. Şimdi baştan 3.x ile başlamak diyorsun ama sana şunu söyleyeyim. Genel forum olarak da bakacak olursan, FrmTR ve birçok sitede hala 3.x kullanılıyor ve otoriter bir 4.x kullanıcısı forum ben ne webmaster, ne genel, ne oyun, ne teknoloji forumları arasında görmedim. İnsanlar 4.x'e geçeceğine XenForo'ya geçmeyi yeğliyor. Elinde lisansın varsa fazla vakit kaybetmeden downgrade yap derim.

    Yanlış anlama amacım eleştirmek değil, en iyisi olmanızı istediğimden vurguluyorum. Ben 4.x'e kesinlikle alışamadım ve normalde gelip takılır destek olurdum bu kadar da konuştuk ama sistemden dolayı hiç içimden gelmedi neden bilmiyorum. Forumcuların çoğunda 4.x antipatisi var onun yerine XenForo diyorlar benim gibi düşünenler ise 3.x sürümünde kalıp yukarısına hiç çıkmıyor.
    Estafurullah dost dediğim kişinin yorumlarını yanlış anlamam. Senin dediğin doğru haklısın hep akıllara bir vBulletin 3x kazınmış 4x soğuk geliyor temasından dolayı hele ki vb5 tam bir katliam Senin için ısınması için bak tema renklerini 3x tarzı koyu yaptım. Bir kaç editleme daha yapacağım tema renklerinde. Ama downgrade yapmak istemiyorum yani Ramazan mf.rub hocam bile sıfırdan kur daha iyi dedi. Şuanlık gitsin belki sıfır tema yazdırırız.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:10:40 -->-> Daha önceki mesaj 22:08:05 --

    YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorlu ve uzun yolunuzda kolaylıklar dilerim
    Bu arada, aynı sektördeki diğer sitelerden farklı olarak ne yapabiliriz? Ne gibi bir yenilik/farklılık ile dikkati üzerimize çekebiliriz? sorularının yanıtlarını bir an önce bulmanızı önemle tavsiye ederim
    Hocam bana inanın kaç gündür diğer forumlardan farklı neler yapabiliriz, kullanıcıları nasıl tavlarız diye düşünüyoruz. Şu klasik sıra bulma seo analiz sıra takip eklentileri eklenecek + olarak ne yapabiliriz onu düşünüyoruz.
  • 31-12-2016, 22:17:44
    #23
    Roka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estafurullah dost dediğim kişinin yorumlarını yanlış anlamam. Senin dediğin doğru haklısın hep akıllara bir vBulletin 3x kazınmış 4x soğuk geliyor temasından dolayı hele ki vb5 tam bir katliam Senin için ısınması için bak tema renklerini 3x tarzı koyu yaptım. Bir kaç editleme daha yapacağım tema renklerinde. Ama downgrade yapmak istemiyorum yani Ramazan mf.rub hocam bile sıfırdan kur daha iyi dedi. Şuanlık gitsin belki sıfır tema yazdırırız.
    yvallah dostum.
    Üye oldum foruma.

    Bu arada tema konusunda 4.x için revolution teması vardı istersen ona bir göz at. vBulletin.web.tr'den netr0n yapmıştı. Yalnız ücretli bir tema ama 4.x için gördüğüm en efsane tema. Çoklu renk, responsive vb. birçok özelliği mevcut.
  • 31-12-2016, 22:27:49
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Erebus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yvallah dostum.
    Üye oldum foruma.

    Bu arada tema konusunda 4.x için revolution teması vardı istersen ona bir göz at. vBulletin.web.tr'den netr0n yapmıştı. Yalnız ücretli bir tema ama 4.x için gördüğüm en efsane tema. Çoklu renk, responsive vb. birçok özelliği mevcut.
    Dediğin temayı buldum 200 tlye satılıyor adamı ekledim sende beni skypeden ekler misin aynı temadan mı bahsediyoruz? Alabilirim bu temayı skype adresim: r10roka@hotmail.com

    edit: adam ile konuştum en altta kendi reklamları var onu kaldırdığım zaman destek alamayacağımızı söyledi. Bende pek sıcak bakmadım. Backlink çıkmasını sevmiyorum.
  • 06-01-2017, 14:33:30
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Satış konularımızı ekledik, hayırlı olsun
  • 06-01-2017, 14:45:26
    #26
    Hayırlı olsun domain ismi güzel bir seçim olmuş umarım başarabilirsiniz ekip işi ve çok emek uğraş istiyor.
  • 10-01-2017, 01:39:52
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun