Webmaster Forumu
41
●1.823
- 31-12-2016, 22:00:55İnşallah amaçlarına ulaşırsın güzel dostum. Evet daha sen tanıtımı yapmadan önce ve gizli tutarken sana sorarak siteyi incelemiştim. Şimdi baştan 3.x ile başlamak diyorsun ama sana şunu söyleyeyim. Genel forum olarak da bakacak olursan, FrmTR ve birçok sitede hala 3.x kullanılıyor ve otoriter bir 4.x kullanıcısı forum ben ne webmaster, ne genel, ne oyun, ne teknoloji forumları arasında görmedim. İnsanlar 4.x'e geçeceğine XenForo'ya geçmeyi yeğliyor. Elinde lisansın varsa fazla vakit kaybetmeden downgrade yap derim.Roka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlama amacım eleştirmek değil, en iyisi olmanızı istediğimden vurguluyorum. Ben 4.x'e kesinlikle alışamadım ve normalde gelip takılır destek olurdum bu kadar da konuştuk ama sistemden dolayı hiç içimden gelmedi neden bilmiyorum. Forumcuların çoğunda 4.x antipatisi var onun yerine XenForo diyorlar benim gibi düşünenler ise 3.x sürümünde kalıp yukarısına hiç çıkmıyor. - 31-12-2016, 22:08:01Zorlu ve uzun yolunuzda kolaylıklar dilerim

Bu arada, aynı sektördeki diğer sitelerden farklı olarak ne yapabiliriz? Ne gibi bir yenilik/farklılık ile dikkati üzerimize çekebiliriz? sorularının yanıtlarını bir an önce bulmanızı önemle tavsiye ederim - 31-12-2016, 22:10:40Üyeliği durdurulduAkbas sağol teşekkur ederım böyle yorumlar bize motivasyon veriyor.Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estafurullah dost dediğim kişinin yorumlarını yanlış anlamam. Senin dediğin doğru haklısın hep akıllara bir vBulletin 3x kazınmışErebus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4x soğuk geliyor temasından dolayı hele ki vb5 tam bir katliam
Senin için ısınması için bak tema renklerini 3x tarzı koyu yaptım. Bir kaç editleme daha yapacağım tema renklerinde. Ama downgrade yapmak istemiyorum yani Ramazan mf.rub hocam bile sıfırdan kur daha iyi dedi. Şuanlık gitsin belki sıfır tema yazdırırız.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:10:40 -->-> Daha önceki mesaj 22:08:05 --
Hocam bana inanın kaç gündür diğer forumlardan farklı neler yapabiliriz, kullanıcıları nasıl tavlarız diye düşünüyoruz. Şu klasik sıra bulma seo analiz sıra takip eklentileri eklenecek + olarak ne yapabiliriz onu düşünüyoruz.YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-12-2016, 22:17:44yvallah dostum.Roka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye oldum foruma.
Bu arada tema konusunda 4.x için revolution teması vardı istersen ona bir göz at. vBulletin.web.tr'den netr0n yapmıştı. Yalnız ücretli bir tema ama 4.x için gördüğüm en efsane tema. Çoklu renk, responsive vb. birçok özelliği mevcut. - 31-12-2016, 22:27:49Üyeliği durdurulduDediğin temayı buldum 200 tlye satılıyor adamı ekledim sende beni skypeden ekler misin aynı temadan mı bahsediyoruz? Alabilirim bu temayı skype adresim: r10roka@hotmail.comErebus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit: adam ile konuştum en altta kendi reklamları var onu kaldırdığım zaman destek alamayacağımızı söyledi. Bende pek sıcak bakmadım. Backlink çıkmasını sevmiyorum.
Sosyal medyayı aktif olarak kullanıyoruz sponsor basıyoruz.