• 29-12-2016, 22:47:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Herkese çok teşekkürler değerli yorumları için
  • 31-12-2016, 21:16:40
    #11
    Roka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese çok teşekkürler değerli yorumları için
    Hayırlı olsun ama bu tema olmamış hocam yani loş bir tema o yüzden daha adına uygun bir tasarım ortaya çıkarır veya wmaracı tarzı bir ön sayfa ile kullanıcıları karşılarsanız işiniz daha kolay olur gibi. Aksi halde direk forum içerisinde birilerini tutmanız çok zor görünüyor bu konuda r10 tek.
  • 31-12-2016, 21:28:36
    #12
    guzel olmuş
    • Roka
    Roka bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-12-2016, 21:40:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun ama bu tema olmamış hocam yani loş bir tema o yüzden daha adına uygun bir tasarım ortaya çıkarır veya wmaracı tarzı bir ön sayfa ile kullanıcıları karşılarsanız işiniz daha kolay olur gibi. Aksi halde direk forum içerisinde birilerini tutmanız çok zor görünüyor bu konuda r10 tek.
    Bizim farkımız sade olmasıydı biraz evet dediğiniz doğru sanki bi istatistik falan yapılabilir. http://prntscr.com/dq4fzt bakalım hemen olacak işler değil bekliyoruz : ))
  • 31-12-2016, 21:43:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar dilerim. Gayret ve özverili çalışma ile kısa sürede bir yerlere geleceğine inanıyorum. Kötü niyetli olmadıkça üyelikleri iptal etmemelisiniz. Bu durumdan çok kaliteli kişiler forumdan atılıyor yer yer ... Ama bazı forumlarda geçici uzaklaştırma oluyor siz ilk etepta biraz esnek olmalısınız ...
  • 31-12-2016, 21:45:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim. Gayret ve özverili çalışma ile kısa sürede bir yerlere geleceğine inanıyorum. Kötü niyetli olmadıkça üyelikleri iptal etmemelisiniz. Bu durumdan çok kaliteli kişiler forumdan atılıyor yer yer ... Ama bazı forumlarda geçici uzaklaştırma oluyor siz ilk etepta biraz esnek olmalısınız ...
    Hemşerim bir zara'lı olarak yorumuna katılıyorum forumu aktif tutmak lazım pes etmemek lazım gerisi zaten zaman ile geliyor. .com domaini zaten aktif onun önüne geçmek şuan için imkansız gibi lakin adwords ile geçebiliyoruz sadece Oda maddi nereye kadar yeterse. Bakalım neler olacak zaman gösterecek her şeyi.
  • 31-12-2016, 21:48:11
    #16
    Hayırlı olsun hocam, başarılar
  • 31-12-2016, 21:51:58
    #17
    Ben olsam vBulletin 3.8 kullanırdım dost. Şu an Türkiye'deki webmaster forumlarının otoriter olanlarının hepsine baktığımızda 3.8 kullanıyor.

    R10, WM Aracı, iyinet, W-S tüm bunların bir bildiği vardır değil mi?

    Tekrar başarılar dilerim.
  • 31-12-2016, 21:55:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Erebus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam vBulletin 3.8 kullanırdım dost. Şu an Türkiye'deki webmaster forumlarının otoriter olanlarının hepsine baktığımızda 3.8 kullanıyor.

    R10, WM Aracı, iyinet, W-S tüm bunların bir bildiği vardır değil mi?

    Tekrar başarılar dilerim.
    Dost sağol başından beri takiptesin biliyorum. 3x sürümünün eklentileri kolay olduğu için daha yaygın ilk başta onlar öyle kurmuş daha da yükseltmemiş. 4x arasında fazla fark yok. 5x çok karışık. 4x mf.rub bize herşeyi entegre etti eksiğimiz şuan yok gibi. Sadece ufak eklentiler forumdaki son konular vesaire o eklenebilir Sosyal medyayı aktif olarak kullanıyoruz sponsor basıyoruz.https://www.facebook.com/www.webmastersitesi.org/
    Sonumuz hayrolsun.. Belki dediğim gibi seneler sonra bu konuya bakar deriz zamanında neymişiz şimdi nerelere geldik diye. Belki ilerde yine bakarız 404 not found verir site 1 sene sonra herşey bize bağlı ve şansa