Konu
Webmaster Forumu
31-12-2016, 21:51:58
#17
Erebus
Ben olsam vBulletin 3.8 kullanırdım dost. Şu an Türkiye'deki webmaster forumlarının otoriter olanlarının hepsine baktığımızda 3.8 kullanıyor.
R10, WM Aracı, iyinet, W-S tüm bunların bir bildiği vardır değil mi?
Tekrar başarılar dilerim.