Ben olsam vBulletin 3.8 kullanırdım dost. Şu an Türkiye'deki webmaster forumlarının otoriter olanlarının hepsine baktığımızda 3.8 kullanıyor.

R10, WM Aracı, iyinet, W-S tüm bunların bir bildiği vardır değil mi?

Tekrar başarılar dilerim.