Hayırlı olsun ama bu tema olmamış hocam yani loş bir tema o yüzden daha adına uygun bir tasarım ortaya çıkarır veya wmaracı tarzı bir ön sayfa ile kullanıcıları karşılarsanız işiniz daha kolay olur gibi. Aksi halde direk forum içerisinde birilerini tutmanız çok zor görünüyor bu konuda r10 tek.
Bizim farkımız sade olmasıydı biraz evet dediğiniz doğru sanki bi istatistik falan yapılabilir.
http://prntscr.com/dq4fzt bakalım hemen olacak işler değil bekliyoruz : ))