Ben olsam vBulletin 3.8 kullanırdım dost. Şu an Türkiye'deki webmaster forumlarının otoriter olanlarının hepsine baktığımızda 3.8 kullanıyor.
R10, WM Aracı, iyinet, W-S tüm bunların bir bildiği vardır değil mi?
Tekrar başarılar dilerim.
Dost sağol başından beri takiptesin biliyorum. 3x sürümünün eklentileri kolay olduğu için daha yaygın ilk başta onlar öyle kurmuş daha da yükseltmemiş. 4x arasında fazla fark yok. 5x çok karışık. 4x mf.rub bize herşeyi entegre etti eksiğimiz şuan yok gibi. Sadece ufak eklentiler forumdaki son konular vesaire o eklenebilir

Sosyal medyayı aktif olarak kullanıyoruz sponsor basıyoruz.
https://www.facebook.com/www.webmastersitesi.org/
Sonumuz hayrolsun.. Belki dediğim gibi seneler sonra bu konuya bakar deriz zamanında neymişiz şimdi nerelere geldik diye. Belki ilerde yine bakarız 404 not found verir site 1 sene sonra

herşey bize bağlı ve şansa