Roka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dost sağol başından beri takiptesin biliyorum. 3x sürümünün eklentileri kolay olduğu için daha yaygın ilk başta onlar öyle kurmuş daha da yükseltmemiş. 4x arasında fazla fark yok. 5x çok karışık. 4x mf.rub bize herşeyi entegre etti eksiğimiz şuan yok gibi. Sadece ufak eklentiler forumdaki son konular vesaire o eklenebilir Sosyal medyayı aktif olarak kullanıyoruz sponsor basıyoruz.https://www.facebook.com/www.webmastersitesi.org/
Sonumuz hayrolsun.. Belki dediğim gibi seneler sonra bu konuya bakar deriz zamanında neymişiz şimdi nerelere geldik diye. Belki ilerde yine bakarız 404 not found verir site 1 sene sonra herşey bize bağlı ve şansa
İnşallah amaçlarına ulaşırsın güzel dostum. Evet daha sen tanıtımı yapmadan önce ve gizli tutarken sana sorarak siteyi incelemiştim. Şimdi baştan 3.x ile başlamak diyorsun ama sana şunu söyleyeyim. Genel forum olarak da bakacak olursan, FrmTR ve birçok sitede hala 3.x kullanılıyor ve otoriter bir 4.x kullanıcısı forum ben ne webmaster, ne genel, ne oyun, ne teknoloji forumları arasında görmedim. İnsanlar 4.x'e geçeceğine XenForo'ya geçmeyi yeğliyor. Elinde lisansın varsa fazla vakit kaybetmeden downgrade yap derim.

Yanlış anlama amacım eleştirmek değil, en iyisi olmanızı istediğimden vurguluyorum. Ben 4.x'e kesinlikle alışamadım ve normalde gelip takılır destek olurdum bu kadar da konuştuk ama sistemden dolayı hiç içimden gelmedi neden bilmiyorum. Forumcuların çoğunda 4.x antipatisi var onun yerine XenForo diyorlar benim gibi düşünenler ise 3.x sürümünde kalıp yukarısına hiç çıkmıyor.