Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo çok hoşuma gitti reklam ile adwors sponsor vs tutar sanırım.
Akbas sağol teşekkur ederım böyle yorumlar bize motivasyon veriyor.

Erebus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah amaçlarına ulaşırsın güzel dostum. Evet daha sen tanıtımı yapmadan önce ve gizli tutarken sana sorarak siteyi incelemiştim. Şimdi baştan 3.x ile başlamak diyorsun ama sana şunu söyleyeyim. Genel forum olarak da bakacak olursan, FrmTR ve birçok sitede hala 3.x kullanılıyor ve otoriter bir 4.x kullanıcısı forum ben ne webmaster, ne genel, ne oyun, ne teknoloji forumları arasında görmedim. İnsanlar 4.x'e geçeceğine XenForo'ya geçmeyi yeğliyor. Elinde lisansın varsa fazla vakit kaybetmeden downgrade yap derim.

Yanlış anlama amacım eleştirmek değil, en iyisi olmanızı istediğimden vurguluyorum. Ben 4.x'e kesinlikle alışamadım ve normalde gelip takılır destek olurdum bu kadar da konuştuk ama sistemden dolayı hiç içimden gelmedi neden bilmiyorum. Forumcuların çoğunda 4.x antipatisi var onun yerine XenForo diyorlar benim gibi düşünenler ise 3.x sürümünde kalıp yukarısına hiç çıkmıyor.
Estafurullah dost dediğim kişinin yorumlarını yanlış anlamam. Senin dediğin doğru haklısın hep akıllara bir vBulletin 3x kazınmış 4x soğuk geliyor temasından dolayı hele ki vb5 tam bir katliam Senin için ısınması için bak tema renklerini 3x tarzı koyu yaptım. Bir kaç editleme daha yapacağım tema renklerinde. Ama downgrade yapmak istemiyorum yani Ramazan mf.rub hocam bile sıfırdan kur daha iyi dedi. Şuanlık gitsin belki sıfır tema yazdırırız.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:10:40 -->-> Daha önceki mesaj 22:08:05 --

YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zorlu ve uzun yolunuzda kolaylıklar dilerim
Bu arada, aynı sektördeki diğer sitelerden farklı olarak ne yapabiliriz? Ne gibi bir yenilik/farklılık ile dikkati üzerimize çekebiliriz? sorularının yanıtlarını bir an önce bulmanızı önemle tavsiye ederim
Hocam bana inanın kaç gündür diğer forumlardan farklı neler yapabiliriz, kullanıcıları nasıl tavlarız diye düşünüyoruz. Şu klasik sıra bulma seo analiz sıra takip eklentileri eklenecek + olarak ne yapabiliriz onu düşünüyoruz.