yvallah dostum.
Üye oldum foruma.
Bu arada tema konusunda 4.x için revolution teması vardı istersen ona bir göz at. vBulletin.web.tr'den netr0n yapmıştı. Yalnız ücretli bir tema ama 4.x için gördüğüm en efsane tema. Çoklu renk, responsive vb. birçok özelliği mevcut.
Dediğin temayı buldum 200 tlye satılıyor adamı ekledim sende beni skypeden ekler misin aynı temadan mı bahsediyoruz? Alabilirim bu temayı skype adresim:
r10roka@hotmail.com
edit: adam ile konuştum en altta kendi reklamları var onu kaldırdığım zaman destek alamayacağımızı söyledi. Bende pek sıcak bakmadım. Backlink çıkmasını sevmiyorum.