Roka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estafurullah dost dediğim kişinin yorumlarını yanlış anlamam. Senin dediğin doğru haklısın hep akıllara bir vBulletin 3x kazınmış 4x soğuk geliyor temasından dolayı hele ki vb5 tam bir katliam Senin için ısınması için bak tema renklerini 3x tarzı koyu yaptım. Bir kaç editleme daha yapacağım tema renklerinde. Ama downgrade yapmak istemiyorum yani Ramazan mf.rub hocam bile sıfırdan kur daha iyi dedi. Şuanlık gitsin belki sıfır tema yazdırırız.
yvallah dostum.
Üye oldum foruma.

Bu arada tema konusunda 4.x için revolution teması vardı istersen ona bir göz at. vBulletin.web.tr'den netr0n yapmıştı. Yalnız ücretli bir tema ama 4.x için gördüğüm en efsane tema. Çoklu renk, responsive vb. birçok özelliği mevcut.