• 27-06-2008, 16:35:26
    #28
    Üyeliği durduruldu
    SouLHuNTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun kardeste copyright daki vbulletinin köprülemesi http://www.leo.gen.tr/ yönlendirilmiş anlamıyorum vbulletini leo denen adammı yazmış,oraya vbulletinin linkini versen daha iyi olmazmı ?
    vbulletin i lisanssız. Leo denilen kişi lisans kızmakla uğraşan bir kişi. Özellikle vBulletin lisansları. Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı ye şikayet ettim. Yakında kapatırlar
  • 27-06-2008, 17:10:08
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Site açılmıyor.
    Umarım uzun ömürlü olur.
    Birde umarım Hacked By DaRkNeSs | Hacked By DumansaL gibi olmaz sonu. Geçenlerde biri R10da WebMaster forumu tanıtmıştı, o hafta hacklendi.

    hayırlı satışlar.
    EDİT..: Pardon yaw ne hayırlı satışı başarılar dilerim.
  • 27-06-2008, 17:14:13
    #30
    Üyeliği durduruldu
    rapley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site açılmıyor.
    Umarım uzun ömürlü olur.
    Birde umarım Hacked By DaRkNeSs | Hacked By DumansaL gibi olmaz sonu. Geçenlerde biri R10da WebMaster forumu tanıtmıştı, o hafta hacklendi.
    hayırlı satışlar.
    EDİT..: Pardon yaw ne hayırlı satışı başarılar dilerim.
    webmaster siteleri sevilmiyor .
  • 27-06-2008, 18:35:19
    #31
    Rahmetullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletin i lisanssız. Leo denilen kişi lisans kızmakla uğraşan bir kişi. Özellikle vBulletin lisansları. Telekomünikasyon İletiÅŸim BaÅŸkanlığı ye şikayet ettim. Yakında kapatırlar
    bu tür bir webmaster forumu;

    1- Nasıl olurda lisanssız vbulletin kullanır?
    2- Madem kullanıosun niye kurcalanmış bir vbulletin kuruyorsun?
    3- Hadi onuda geçtim hiçmi görmedin adam bi düzenler linkleri siler bişey yapar.

    Zaten hacklenmiş. Diyecek bişi yok.
  • 27-06-2008, 21:03:33
    #32
    guesy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tür bir webmaster forumu;
    1- Nasıl olurda lisanssız vbulletin kullanır?
    2- Madem kullanıosun niye kurcalanmış bir vbulletin kuruyorsun?
    3- Hadi onuda geçtim hiçmi görmedin adam bi düzenler linkleri siler bişey yapar.
    Zaten hacklenmiş. Diyecek bişi yok.
    ) konu hortlamış şimdi ben burada konu tanıtımı yaparken vbulletin yerine vbullettin şeklinde yazdım diye bazı kendini bilmez yada çok bilmiş diyelim arkadaşların açmış olduğu yada yazmış olduğu tüm konulara bakdığınızda cümle hataları imla hataları ile doludur yani buradaki bir harf hatası'nı içine sindirememişler buna birde kendini bilmez ama birşey bildiğini zanneden bazı arkadaşlarda eklenmiş

    1- Vbulletin 'den Anlıyormusunuzda Lisanssız olduğunu söylüyorsunuz sanırım anladığınız ali lisans yok demiş sizde nasıl olmz vay vay gibi yani boş mahalle karılarının yapdığı çene gibi önce girin kontrol ediniz sonra yorum yapınız varmı yokmu

    2- 1,5 aydır yoğun Dos saldırısı altında yani balık beyinli annesinin zamanında kafasında çok vurduğu amaçsız 4 5 tane dos atan gerzek var bu olay r10 da yapılıyor bizede yani webmaster sitelerine destek değil köstek olmayan çok insan var . ben hakkımı helal etmiyorum çoluklarından çocuklarından ailesinden çıksın yapdıkları

    Lütfen konuya saçma sapan abukzubuk yorum yapmak yerine bazı arkadaşlar gibi bakmadan o yok bu yok gibi girip kontrol ediniz sonra kişisel yorumlarınızı yapınız
  • 28-06-2008, 02:36:28
    #33
    Güzel site kardeşim hyrlı olsun ve r10 benzeyen yönleride var ama aynı olduğu söylenemez r10 da bana göre forums.digitalpoint ve zone karısımı ama webmaster siteleri her zaman saldırı alan sitelerdir insallah basedebilirsin
  • 28-06-2008, 02:39:40
    #34
    Alıntı
    Üyelik Tarihi: 25-06-2008
    Mesajlar: 1
    Sen de güzelsin be kardeşim
  • 28-06-2008, 02:58:30
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Forum lisanslı mı ? Okumadan soruyorum postları ama neyse..
  • 02-07-2008, 04:22:29
    #36
    SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum lisanslı mı ? Okumadan soruyorum postları ama neyse..
    Forum lisanslıdır sürüm güncellemesini ben yapdım 3.7.0 geçişi ve emek verilerek çalışılan bir site hakettiği yere geleceğini düşünüyorum