SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum lisanslı mı ? Okumadan soruyorum postları ama neyse..
Forum lisanslıdır sürüm güncellemesini ben yapdım 3.7.0 geçişi ve emek verilerek çalışılan bir site hakettiği yere geleceğini düşünüyorum