Konu
Webmaster Forumu
02-07-2008, 04:22:29
#36
ChuckyFun
SkyLord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum lisanslı mı ? Okumadan soruyorum postları ama neyse..
Forum lisanslıdır sürüm güncellemesini ben yapdım 3.7.0 geçişi ve emek verilerek çalışılan bir site hakettiği yere geleceğini düşünüyorum