guesy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tür bir webmaster forumu;
1- Nasıl olurda lisanssız vbulletin kullanır?
2- Madem kullanıosun niye kurcalanmış bir vbulletin kuruyorsun?
3- Hadi onuda geçtim hiçmi görmedin adam bi düzenler linkleri siler bişey yapar.
Zaten hacklenmiş. Diyecek bişi yok.
) konu hortlamış şimdi ben burada konu tanıtımı yaparken vbulletin yerine vbullettin şeklinde yazdım diye bazı kendini bilmez yada çok bilmiş diyelim arkadaşların açmış olduğu yada yazmış olduğu tüm konulara bakdığınızda cümle hataları imla hataları ile doludur yani buradaki bir harf hatası'nı içine sindirememişler buna birde kendini bilmez ama birşey bildiğini zanneden bazı arkadaşlarda eklenmiş

1- Vbulletin 'den Anlıyormusunuzda Lisanssız olduğunu söylüyorsunuz sanırım anladığınız ali lisans yok demiş sizde nasıl olmz vay vay gibi yani boş mahalle karılarının yapdığı çene gibi önce girin kontrol ediniz sonra yorum yapınız varmı yokmu

2- 1,5 aydır yoğun Dos saldırısı altında yani balık beyinli annesinin zamanında kafasında çok vurduğu amaçsız 4 5 tane dos atan gerzek var bu olay r10 da yapılıyor bizede yani webmaster sitelerine destek değil köstek olmayan çok insan var . ben hakkımı helal etmiyorum çoluklarından çocuklarından ailesinden çıksın yapdıkları

Lütfen konuya saçma sapan abukzubuk yorum yapmak yerine bazı arkadaşlar gibi bakmadan o yok bu yok gibi girip kontrol ediniz sonra kişisel yorumlarınızı yapınız