Rahmetullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbulletin i lisanssız. Leo denilen kişi lisans kızmakla uğraşan bir kişi. Özellikle vBulletin lisansları. Telekomünikasyon İletiÅŸim BaÅŸkanlığı ye şikayet ettim. Yakında kapatırlar
bu tür bir webmaster forumu;

1- Nasıl olurda lisanssız vbulletin kullanır?
2- Madem kullanıosun niye kurcalanmış bir vbulletin kuruyorsun?
3- Hadi onuda geçtim hiçmi görmedin adam bi düzenler linkleri siler bişey yapar.

Zaten hacklenmiş. Diyecek bişi yok.