bu tür bir webmaster forumu;
1- Nasıl olurda lisanssız vbulletin kullanır?
2- Madem kullanıosun niye kurcalanmış bir vbulletin kuruyorsun?
3- Hadi onuda geçtim hiçmi görmedin adam bi düzenler linkleri siler bişey yapar.
Zaten hacklenmiş. Diyecek bişi yok.