Webmaster Forumu
37
●2.241
- 08-05-2008, 19:41:41r10 dan öncede birçok büyük webmaster estek platforumu vardı );Dogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görüşleriniz için tşk arklar - 08-05-2008, 19:54:29MisafirKendi adıma konuşayım , siteni tercih etmem için benden daha bilgi kişilerin olması lazım..Bir soru sorduğumda saatlerce cevap beklememem lazım..webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özetle birlikte pişirelim birlikte yiyelimle olmaz , ekibin olması lazım
- 10-05-2008, 03:45:28Üyeliği durdurulduHyrlı olsun çağlar ilk deneme yayınında eleştirilere açmısdın ve olumsuz elesdirrilerin hepsinide değerlendirmişsin özellikle temada başarılı olacağını düşünüyorum ki benimde program forum sitem var benden çok çok iyileride vardı çalısan kazanır r10 dan öncesindede birçok webmaster sitesi vardı hem domain olarak hem görsellik olarak sana + başarılar hyrlı olsun
- 10-05-2008, 12:10:35Aynı düşüncedeyimDogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela büyük gazeteler yeni çıkan gazetelerin reklamını yapıyorlarmı
- 11-05-2008, 12:15:52nasıl r10 a webmastersitesi reklam veriyorsa buna aynı şey diye düşünüyorumEnforcer54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2008, 17:52:07Hayırlı Olsun cağlar evet herkezin dediği gibi r10.net benziyor site icerik ve konular anladığım şükü r10.net örnek alıyorsun cok guzel boynuz kulağı gecermi ? gecer bana kalırsa bilgi paylaşıldığı müddetce insanlar paylaştıkca bildiğini bilgisiz insanlara aktarmak istesin yeterki.. ama illaki r10.net de bilgisini paylaşmak isterde başka yerde istemesse bu bilgi sahibi insanaların tercihi bilgisiz insanlar illa kalkıp 10.net secicek değilya .) hayılı olsun başarılarının devamını dilerim
mesela büyük gazeteler yeni çıkan gazetelerin reklamını yapıyorlarmı