• 08-05-2008, 14:15:00
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    r10.net bildiğimiz gibi webmaster forumu.Bence en büyük webmaster forumu olan r10.net'de webmaster forumu tanıtmak çok saçma.
  • 08-05-2008, 19:41:41
    #11
    Dogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net bildiğimiz gibi webmaster forumu.Bence en büyük webmaster forumu olan r10.net'de webmaster forumu tanıtmak çok saçma.
    r10 dan öncede birçok büyük webmaster estek platforumu vardı );

    görüşleriniz için tşk arklar
  • 08-05-2008, 19:49:36
    #12
    kategorileri r10'dan çalmışsın : )
    yinede hayırlı olsun ömrü uzun olsun.
  • 08-05-2008, 19:54:29
    #13
    Misafir
    webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 dan öncede birçok büyük webmaster estek platforumu vardı );

    görüşleriniz için tşk arklar
    Kendi adıma konuşayım , siteni tercih etmem için benden daha bilgi kişilerin olması lazım..Bir soru sorduğumda saatlerce cevap beklememem lazım..

    Özetle birlikte pişirelim birlikte yiyelimle olmaz , ekibin olması lazım
  • 10-05-2008, 03:45:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hyrlı olsun çağlar ilk deneme yayınında eleştirilere açmısdın ve olumsuz elesdirrilerin hepsinide değerlendirmişsin özellikle temada başarılı olacağını düşünüyorum ki benimde program forum sitem var benden çok çok iyileride vardı çalısan kazanır r10 dan öncesindede birçok webmaster sitesi vardı hem domain olarak hem görsellik olarak sana + başarılar hyrlı olsun
  • 10-05-2008, 09:42:45
    #15
    çağlar
    Yazılım dili ; Forum , bvullettin

    vbulletin
  • 10-05-2008, 12:10:35
    #16
    Dogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net bildiğimiz gibi webmaster forumu.Bence en büyük webmaster forumu olan r10.net'de webmaster forumu tanıtmak çok saçma.
    Aynı düşüncedeyim mesela büyük gazeteler yeni çıkan gazetelerin reklamını yapıyorlarmı
  • 11-05-2008, 12:15:52
    #17
    Enforcer54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı düşüncedeyim mesela büyük gazeteler yeni çıkan gazetelerin reklamını yapıyorlarmı
    nasıl r10 a webmastersitesi reklam veriyorsa buna aynı şey diye düşünüyorum
  • 17-05-2008, 17:52:07
    #18
    Hayırlı Olsun cağlar evet herkezin dediği gibi r10.net benziyor site icerik ve konular anladığım şükü r10.net örnek alıyorsun cok guzel boynuz kulağı gecermi ? gecer bana kalırsa bilgi paylaşıldığı müddetce insanlar paylaştıkca bildiğini bilgisiz insanlara aktarmak istesin yeterki.. ama illaki r10.net de bilgisini paylaşmak isterde başka yerde istemesse bu bilgi sahibi insanaların tercihi bilgisiz insanlar illa kalkıp 10.net secicek değilya .) hayılı olsun başarılarının devamını dilerim