webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 dan öncede birçok büyük webmaster estek platforumu vardı );

görüşleriniz için tşk arklar
Kendi adıma konuşayım , siteni tercih etmem için benden daha bilgi kişilerin olması lazım..Bir soru sorduğumda saatlerce cevap beklememem lazım..

Özetle birlikte pişirelim birlikte yiyelimle olmaz , ekibin olması lazım