• 18-05-2008, 23:32:32
    #19
    webmasyter sitelerine her zaman destek derim
  • 18-05-2008, 23:42:15
    #20
    Çağlar tekrar hayırlı olsun diyeyim.
    Diyebilecegim birşey yok ama kadron yoksa forumda yok olur gider.
  • 19-05-2008, 01:06:33
    #21
    Öncelikle Arkadaşlar yorumlarınız için tşk ederim iyi kötü amacımın hiçbirzaman user olmadığını zaten beni bilen arkaaşlar bilir birçok webmaster platformunda destek alan yada benden hizmet alanlar. amacımız 1 kişide olsa yardımcı olmaktır. ve bu düşünce bir bilgisayar şirketi bünyesinde böle bir sitenin olması gerekdiği yönündeydi gerek ben gerekse bünyemizdeki webmasterler ellerinden geldiğince paylasıp yardımcı olmaya calısıcağız belkide bizimde öreneceklerimiz olacak bu platformdan.

    r10 'un kopyası düşüncesi olan arkadaşlar için sadece google kısmı r10 dan esinlenerek düzenlenmişdir. dier bölüm ve katogorilerin bir benzerlik yada alakası bulunmamaktadır. ayrıca unutmayınki r10 yokken birçok webmaster forumu vardı r10 nunda zone.org gibi esinlendiği bir yer olamazmı

    Girip bakana iyi yada kötü elesdiride bulunup zaman ayıran arkadaslara Teşekkürler

    İyi forumlar.
  • 19-05-2008, 01:08:58
    #22
    Hayırlı olsun Cağlar başarılar dilerim kardeşim gayet güzel bir forum.
  • 26-06-2008, 18:31:33
    #23
    Üyeliği durduruldu
    b4nN3dX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmasyter sitelerine her zaman destek derim
    kesinlikle katılıyorum her zaman türk webmaster ve webmaster sitelerini desteklemeliyiz
  • 26-06-2008, 18:38:20
    #24
    SskyLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle katılıyorum her zaman türk webmaster ve webmaster sitelerini desteklemeliyiz
    Niye?

    Aynı siteden 50 tane olsun diye mi?
    Bu adı geçen sitenin r10'dan farkı nedir?
  • 26-06-2008, 18:43:12
    #25
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım dili ; Forum , bvullettin
    bvbulletin değil vbulletin.
  • 26-06-2008, 19:46:36
    #26
    kendinize özgü konular açmanız gerek.bence bu şekilde büyüyebilirsiniz...
  • 27-06-2008, 15:46:10
    #27
    site şuan kapalı.