Öncelikle Arkadaşlar yorumlarınız için tşk ederim iyi kötü amacımın hiçbirzaman user olmadığını zaten beni bilen arkaaşlar bilir birçok webmaster platformunda destek alan yada benden hizmet alanlar. amacımız 1 kişide olsa yardımcı olmaktır. ve bu düşünce bir bilgisayar şirketi bünyesinde böle bir sitenin olması gerekdiği yönündeydi gerek ben gerekse bünyemizdeki webmasterler ellerinden geldiğince paylasıp yardımcı olmaya calısıcağız belkide bizimde öreneceklerimiz olacak bu platformdan.
r10 'un kopyası düşüncesi olan arkadaşlar için sadece google kısmı r10 dan esinlenerek düzenlenmişdir. dier bölüm ve katogorilerin bir benzerlik yada alakası bulunmamaktadır. ayrıca unutmayınki r10 yokken birçok webmaster forumu vardı r10 nunda zone.org gibi esinlendiği bir yer olamazmı
Girip bakana iyi yada kötü elesdiride bulunup zaman ayıran arkadaslara Teşekkürler
İyi forumlar.