SskyLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle katılıyorum her zaman türk webmaster ve webmaster sitelerini desteklemeliyiz
Niye?

Aynı siteden 50 tane olsun diye mi?
Bu adı geçen sitenin r10'dan farkı nedir?