Konu
Webmaster Forumu
26-06-2008, 18:38:20
#24
enxdesigN
SskyLine adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kesinlikle katılıyorum her zaman türk webmaster ve webmaster sitelerini desteklemeliyiz
Niye?
Aynı siteden 50 tane olsun diye mi?
Bu adı geçen sitenin r10'dan farkı nedir?