Hyrlı olsun çağlar ilk deneme yayınında eleştirilere açmısdın ve olumsuz elesdirrilerin hepsinide değerlendirmişsin özellikle temada başarılı olacağını düşünüyorum ki benimde program forum sitem var benden çok çok iyileride vardı çalısan kazanır r10 dan öncesindede birçok webmaster sitesi vardı hem domain olarak hem görsellik olarak sana + başarılar hyrlı olsun