Enforcer54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı düşüncedeyim mesela büyük gazeteler yeni çıkan gazetelerin reklamını yapıyorlarmı
nasıl r10 a webmastersitesi reklam veriyorsa buna aynı şey diye düşünüyorum