Dogann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10.net bildiğimiz gibi webmaster forumu.Bence en büyük webmaster forumu olan r10.net'de webmaster forumu tanıtmak çok saçma.
r10 dan öncede birçok büyük webmaster estek platforumu vardı );

görüşleriniz için tşk arklar