rapley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site açılmıyor.
Umarım uzun ömürlü olur.
Birde umarım Hacked By DaRkNeSs | Hacked By DumansaL gibi olmaz sonu. Geçenlerde biri R10da WebMaster forumu tanıtmıştı, o hafta hacklendi.
hayırlı satışlar.
EDİT..: Pardon yaw ne hayırlı satışı başarılar dilerim.
webmaster siteleri sevilmiyor .