• 10-02-2009, 22:08:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş derken ? Öncelikle hiç tanımadığın kişiler hakkında böyle konuşmamanı öneririm.
    AppServ programını bilgisayarına kurarsan bağlantıyı sağlarsın
    Kardeş demek kötü şeymi ?
    Yapmayin arkadaÅŸlar hepimiz kardeÅŸiz !
  • 11-02-2009, 03:07:43
    #11
    n0thing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş demek kötü şeymi ?
    Yapmayin arkadaÅŸlar hepimiz kardeÅŸiz !
    aynen katılıyorum.
    Msnden ekleyen kişiler var . kardeş diye hitap ediyorlar hiç tanımadıkları halde ben kızmıyorum ama kişiye göre değişiyo heralde
  • 11-02-2009, 03:37:37
    #12
    Bunu kullanabilirsin BEDAVA HOSTİNG-FREE HOSTİNG fantastico (hazır kurulum CMS,forum vs..scriptler) özelliği de var.
  • 11-02-2009, 03:46:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    huseyin16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam abi özür dilerim
    Siteye üye oldum birkaç kez giriş yaptım hata vermedi , ip_confirm adında bir program indirdim bana bir kod verdi bunu 000webhost.com 'a yazdım tekrar giriş yapmak istediğimde '' This account is not active yet, our administrator will setup it in 24 hours. '' hatasını verdi neden acaba ??
    https://www.r10.net/yabanci-hosting-f...un-trojan.html

    antivirüs programı yükleyip bilgisayarını tarat önce
    daha sonra appserv , easyphp , wampserver programlarından birini kur ve nasıl kullanıldığı hakkında bilgi topla daha sonra db ile ilgili işlerini localde yürüt zaman açısından daha faydalı olur
  • 11-02-2009, 06:03:59
    #14
    yakında dostum diyeni dövecekler bu forumda diye kurkuyorum
  • 11-02-2009, 22:56:13
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkesin takıntıları vardır kendime "kardeş" diye hitap edilmesinden hoşlanmıyorum. Yeri geliyor 15 yaşındaki bir çocuk 35 yaşındaki adama "kardeşşşş" diye sesleniyor

    Bu ne kadar doÄŸru ?
  • 12-02-2009, 00:02:42
    #16
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin takıntıları vardır kendime "kardeş" diye hitap edilmesinden hoşlanmıyorum. Yeri geliyor 15 yaşındaki bir çocuk 35 yaşındaki adama "kardeşşşş" diye sesleniyor
    Bu ne kadar doÄŸru ?
    Sen 35 yaşındamısın?

    sen kardeÅŸ kelimesini kardeÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅ ŸÅŸÅŸÅŸÅŸ diÄŸe anlıyorsan sorun sendedir kesin
    adam sana iyi niyetinden dolayı demiştir adam bide burda acemi bişeyler öğrenmeye çalışıyor.
    sen konuyu nerden nere çekmişsin
  • 12-02-2009, 02:09:19
    #17
    Konuyu şimdi inceledim ve yorumları okudum..İki arkadaşa da hak veriyorum(şimdi beni de dövecekler) Bazı kişiler vardır öyle " kardeş,abi,arkadaş " dendiğinde çıldıran sevmeyen kısacası takıntıları olan saygı duymak lazım..Tabi diğer kardeşimiz de iyi niyetinden söylemiş o iyi niyeti görerek biraz daha alttan alınabilinirdi..

    Bu arada o arkadaş sorununu halletti mi ? halletmediyse 000Webhost burayı bende öneririm
  • 12-02-2009, 11:01:52
    #18
    000webhost.com 'dan üyelik açtım.

    Localhost kurmak için xp cd'si gerekiyormuş cd var ama sürücü çalışmıyor Artık 000webhost'tan öğrenmeye çalışacağım