webzegs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yapmayin arkadaÅŸlar hepimiz kardeÅŸiz !
22
●2.189
) Bazı kişiler vardır öyle " kardeş,abi,arkadaş " dendiğinde çıldıran sevmeyen kısacası takıntıları olan saygı duymak lazım..Tabi diğer kardeşimiz de iyi niyetinden söylemiş o iyi niyeti görerek biraz daha alttan alınabilinirdi..