n0thing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş demek kötü şeymi ?
Yapmayin arkadaşlar hepimiz kardeşiz !
aynen katılıyorum.
Msnden ekleyen kişiler var . kardeş diye hitap ediyorlar hiç tanımadıkları halde ben kızmıyorum ama kişiye göre değişiyo heralde