Konuyu şimdi inceledim ve yorumları okudum..İki arkadaşa da hak veriyorum(şimdi beni de dövecekler) Bazı kişiler vardır öyle " kardeş,abi,arkadaş " dendiğinde çıldıran sevmeyen kısacası takıntıları olan saygı duymak lazım..Tabi diğer kardeşimiz de iyi niyetinden söylemiş o iyi niyeti görerek biraz daha alttan alınabilinirdi..

Bu arada o arkadaş sorununu halletti mi ? halletmediyse 000Webhost burayı bende öneririm