Konuyu şimdi inceledim ve yorumları okudum..İki arkadaşa da hak veriyorum(şimdi beni de dövecekler

) Bazı kişiler vardır öyle "
kardeş,abi,arkadaş " dendiğinde çıldıran sevmeyen kısacası takıntıları olan saygı duymak lazım..Tabi diğer kardeşimiz de iyi niyetinden söylemiş o iyi niyeti görerek biraz daha alttan alınabilinirdi..
Bu arada o arkadaş sorununu halletti mi ? halletmediyse
000Webhost burayı bende öneririm