Herkesin takıntıları vardır kendime "kardeş" diye hitap edilmesinden hoşlanmıyorum. Yeri geliyor 15 yaşındaki bir çocuk 35 yaşındaki adama "kardeşşşş" diye sesleniyor

Bu ne kadar doğru ?