webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin takıntıları vardır kendime "kardeş" diye hitap edilmesinden hoşlanmıyorum. Yeri geliyor 15 yaşındaki bir çocuk 35 yaşındaki adama "kardeşşşş" diye sesleniyor
Bu ne kadar doÄŸru ?
Sen 35 yaşındamısın?

sen kardeÅŸ kelimesini kardeÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅŸÅ ŸÅŸÅŸÅŸÅŸ diÄŸe anlıyorsan sorun sendedir kesin
adam sana iyi niyetinden dolayı demiştir adam bide burda acemi bişeyler öğrenmeye çalışıyor.
sen konuyu nerden nere çekmişsin